3. Závod v Jerezu

03.01.2009 00:12

 

 Na úvod bych se chtěl omluvit za to že nebude video z předchozího závodu v Japonském motegi ale zkazil jsem to a nechtěně přišel o replaye. Ale nebojte, poučil jsem se a udělal jsem opatření. Nyní co si čtete tento článek se vyrábý video nový a to ze závodu o kterým teď budu psát.

Na jerez jsem se absolutně netěšil. Opravdu tu trať nemám rád. Aly myslím si že dopadla více než výborně. Nejenom že jsem nespadnul, což byla pro mě priorita, ale také jsem viděl velice vyrovnané závody které musely bavit asi každého. Když začnu skupinou A kterou jsem hostoval tak vám povím že takhle napínavý poslední kolo jsem ještě neviděl. Opravdu Xjan tlačil na pilu jak to šlo a nakonec se mu povedo v POSLEDNÍ zatáčce předjed Prefesora a vyhrát skupinu o neskutečných 0.097 sekundy. Bravo kluci!! Skupina B byla o něco méně zajímavá ale nabídla vetší zábavu napříč celým závodem a to samozřejmě díky vyššímu počtu závodníků. Už se těšte na video který pro Vás připravuje Profesor Oak kde doufám bude zachyceno vše nej s toho to závodu. Kluci Díky za zábavu a za čistý závody!

P.S.: Kluci co by jste řekli tomu když y jsem oprášil starý systém článků který byl na GSX-R cupu. Co kdyby jste my posílaly vaše komentáře po každým odjetým závodu na mail hany12@seznam.cz a já je potom zveřejňoval do článků z každého závodu. Hmm? napište svůj názor do diksuze:)

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena www.gp500.cz